Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Podjęcie uchwał w sprawie:
b)
zmiany uchwały LXVII/394/2023 Rady Miejskiej w Błażowej z dnia 19.09.2023 r. w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Marcina w Błażowej na zadanie: Remont zabytkowej kaplicy mszalnej pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Błażowej;
c)
/ zmiany uchwały LXVII/397/2023 Rady Miejskiej w Błażowej z dnia 19.09.2023 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2023;
d)
uchylenie uchwały V/45/2024 Rady Miejskiej w Błażowej z dnia 13.08.2024r., w sprawie przyznania dotacji na zadanie: Remont zabytkowej przydrożnej kaplicy w miejscowości Błażowa Dolna;
e)
przyznania dotacji na zadanie: Remont zabytkowej przydrożnej kaplicy w miejscowości Błażowa Górna;
f)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
g)
zmiany uchwały IV/39/2024 Rady Miejskiej w Błażowej z dnia 18.07.2024r., w sprawie przyznania dotacji na zadanie: Remont zabytkowej przydrożnej kapliczki w miejscowości Futoma;
h)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
i)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
j)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
k)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
l)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
m)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
n)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
o)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
p)
zmiany uchwały budżetowej Gminy Błażowa na 2024 rok;
r)
zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Błażowa.
s)
udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Lewin Brzeski
t)
udzielenia pomocy rzeczowej dla Gminy Lewin Brzeski
u)
ustalenia wysokości opłaty za pobyt i wyżywienie w Żłobku Maluszek w Błażowej prowadzonym przez Gminę Błażowa
4.
Informacja burmistrza na temat pracy między sesjami.
5.
Postulaty, zapytania i wnioski radnych.