Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Informacja na temat stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w mieście i gminie.
4.
Informacja na temat działalności OSP na terenie gminy.
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
delegowania przedstawicieli Gminy Błażowa do Zgromadzenia Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego;
b)
wskazania przedstawiciela Gminy Błażowa do Zgromadzenia Celowego Związku Gmin „Eko-Logiczni”;
c)
wyznaczenia przedstawiciela Gminy Błażowa do Związku Gmin „Podkarpacka Komunikacja Samochodowa”;
d)
wyboru delegatów Gminy Błażowa na Zebranie Delegatów Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego;
e)
wyboru delegatów do reprezentowania Gminy Błażowa w Stowarzyszeniu Samorządów Terytorialnych „Aglomeracja Rzeszowska”;
f)
zmiany uchwały nr LX/354/2023 Rady Miejskiej w Błażowej z dnia 23.02.2023 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, sposobu jej rozliczania oraz sposobów kontroli w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków;
g)
ustalenia wysokości wynagrodzenia dla Burmistrza Błażowej;
h)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
i)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
j)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
k)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2024;
l)
zmiany uchwały budżetowej Gminy Błażowa na 2024 rok;
m)
zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Błażowa.
6.
Informacja burmistrza na temat pracy między sesjami.
7.
Postulaty, zapytania i wnioski radnych.